Autor |
Wiadomość |
Lee
|
: 17 wrz 2007, o 07:01 |
|
Zasłużony użytkownik |
|
Rejestracja: 27 paź 2006, o 13:59 Posty: 211 Lokalizacja: Essex
|
Tak sobie właśnie przed chwilą pomyślałem, że może jak powiedzieli, że dostanę przesyłkę we wtorek, to może jednak powiedzieli, że do wtorku, a to znaczy, że skoro zamówiłem w piątek, to może przyjść już dzisiaj, to znaczy za jakieś 2 godziny
Eee.. pewnie i tak przyjdzie jutro..
pozdrawiam
Lee
|
|
Na górę |
|
|
Asystent reklamowy |
Tytuł: Linki sponsorowane:
Napisane: dziś |
Asystent forum
Dołączył(a):
12 paź 2004
11:30 am
Posty: 1000
Lokalizacja: Anglia - Szkocja - Irlandia - Polska |
|
Góra |
|
|
Lee
|
: 28 wrz 2007, o 23:56 |
|
Zasłużony użytkownik |
|
Rejestracja: 27 paź 2006, o 13:59 Posty: 211 Lokalizacja: Essex
|
Właśnie sobie przypomniałem, że nie dopełniłem obywatelskiego obowiązku poinformowania jak się case z Virginem zakończył Otóż koniec końców Start Pack przyszedł w środę. W czwartek podłączyłem wszystkie dewajsy i zadzwoniłem, aby aktywować. Oczywiście nie obyło się bez prawie 1,5-godzinnego oczekiwania na odebranie telefonu przez konsultanta o jakże specyficznej wymowie języka angielskiego Numer telefonu zaczyna się oczywiście na 0845 (płatny). W końcu aktywowali broadband i działa. Na razie bez zarzutu
pozdrawiam
Lee
|
|
Na górę |
|
|
Lee
|
: 29 wrz 2007, o 12:35 |
|
Zasłużony użytkownik |
|
Rejestracja: 27 paź 2006, o 13:59 Posty: 211 Lokalizacja: Essex
|
Nie wiem czy we wszystkich, ale w coraz większej ilości customer service różnych firm tak jest. Wynika to stąd, że takie customer service to po prostu wielkie call centre prowadzone przez zewnętrzną firmę dla wielu klientów. Od kiedy telefonia internetowa zaczęła się rozwijać coraz częstszą praktyką jest, że operatorzy call centres lokują je tam, gdzie siła robocza jest o wiele tańsza niż w UK, np. w Indiach. Pisać dalej?
pozdrawiam
Lee
|
|
Na górę |
|
|
krecik
|
: 29 wrz 2007, o 13:34 |
|
Nowy użytkownik |
|
Rejestracja: 18 mar 2007, o 20:54 Posty: 8
|
Haha..dobre z tymi Indiami..Mialam okazje sie o tym przekonac na wlasnej skorze, podczas mojej 3-miesiecznej bitwy z jednym z operatorow..wiadomo who..
Zenujacym jest fakt, ze ciezko czasami tych ludzi zrozumiec, bo maja tak silny akcent, ze nawet moja kolezanka Angielka miala sporo problemow ze zrozumieniem.
Zreszta, w takich sytuacjach zawsze mozna 'zazadac' native speaker'a..
Powodzenia dla wszystkich Walczacych
|
|
Na górę |
|
|
malka85
|
: 28 paź 2007, o 20:50 |
|
Nowy użytkownik |
|
Rejestracja: 28 paź 2007, o 20:15 Posty: 1 Lokalizacja: noottingham
|
duzo tutaj tego i dosyc rozciagniete wypowiedzi w czasie:(
wiec moze ktos na "swiezo"podsumuje????
mieszkam w nootingham i do tej pory soptkalam sie z 2 sieciami VIRGIN I SKY(czy jakos tak)
no i moje pytanie jest nastepujace....czy jesli ktos juz ma u mnie mieszkaniu podlaczony necik to ja place za instalacje normalnie???
dodam ze chcialam bym bezprzewodowy necik do latopka bez tv czy tel...
czy ktos mi pomoze i doradzi???
|
|
Na górę |
|
|
Lee
|
: 29 paź 2007, o 01:12 |
|
Zasłużony użytkownik |
|
Rejestracja: 27 paź 2006, o 13:59 Posty: 211 Lokalizacja: Essex
|
Jeśli zamówisz Virgin, a wcześniej już była zrobiona instalacja (okablowanie), to możesz zamówić instalację własną. Wtedy przyślą Ci do domu instal pack z instrukcją jak to wszystko podłączyć. Niby 25 funtów za instalację i tak zapłacisz, ale odliczą Ci to od abonamentu.
|
|
Na górę |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości |
|
Możesz tworzyć nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|
|