| Home Forum Classifieds Gallery Chat room Articles Download Recommend Advertise About Us Contact
GBritain.net - forum - Londyn, Anglia, Szkocja, Wielka Brytania
Dzisiaj jest 27 kwie 2024, o 19:44

Strefa czasowa UTC+1godz.


NA NASZYM PORTALU MOŻNA PISAĆ BEZ KONIECZNOŚCI REJESTROWANIA SIĘ - ZAPRASZAMY.

 



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 10 mar 2007, o 10:37 
Stały bywalec
Stały bywalec

Rejestracja: 20 kwie 2006, o 13:25
Posty: 77
witam
mam kontrakt na 12 miechow z NTL(teraz Virgin) na broadband.Zmienialem miejsce zamieszkania i specjalnie szukalem takiego gdzie moge ten broadband przeniesc(wg umowy bezplatnie).znalazlem pokoik,wpisalem na ich stronce czy moge tam zabrac moj broadband,bylo napisane,yes you can have an ntl service itd
Dzwonie do nich aby umowic technika i co sie okazuje,ze juz ktos ma tam ntl-a i firma ta nie pozwala na zainstalowanie drugiego konta w tym domu,bo figuruje to jako jedna posiadlosc.tlumacze ze to shared hosue itd,a ona swoje ze nie moze byc i koniec.no to ja jej mowie ze to oni zrywaja moj kontrakt bo nie chca mi dostarczac uslugi,a ona ze to nie ich sprawa i ja musze dalej placic,mimo ze nie dostarcza mi netu.
wstawilem wiec na zewnatrz trojniczek,puscilem kabelek i oba modemy byly gotowe do pracy,ja mojego neta uzywalem,natomiast drugi typek z domu,nie korzystal.jakiez bylo moje zdziwienie gdy pryszedl do mnie i powiedzial,ze ja musze rozlaczyc moj net,bo zajalem jego linie i on teraz nie moze korzystac,sprawdzilem co za komunikatr si pojawia najego kompie i wychodzi ze jest jakis problem z kontem w ntl-u a nie z sygnalem,ale on swoje,zajales i koniec,no to sie rozlaczylem i teraz nik nie ma netu,a oboje placimy.ciekawe,co??
ja myslalem ze takie rzeczy to tylko w polsce,ale moze polska jest juz tu.
pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  

Asystent reklamowy

 Tytuł: Linki sponsorowane:                                        Napisane:   dziś

Asystent forum



 

Dołączył(a): 12 paź 2004
11:30 am
Posty: 1000
Lokalizacja: Anglia - Szkocja - Irlandia - Polska

Góra
 Tytuł:
Post: 10 mar 2007, o 16:46 
Zasłużony użytkownik
Zasłużony użytkownik

Rejestracja: 15 mar 2006, o 22:42
Posty: 180
Lokalizacja: Cambs
nie martw sie na 10 osób 8 ma problem z NTL (obecnie VIRGIN). Ja również, czekałem na bezpłatne dostarczenie usługi do nowego mieszkania miesiąc. Omówili sie pierwszy raz i nie przyjechali. Potem drugi raz... A tych ludzi którzy siedzią w centrum obsługi klienta w w tej firmie to chyba specjalnie tak szkolą...

mam propozycje; może spróbujcie zainstalować na kompie Twojego kolegi tylko sterownik do NTL brodband a nie całe oprogramowanie. Łatwe i przyjemne w dodatku nie trzeba mieć Windowsa w wersji ang.! Tylko sterownik; nowe urządzenia; Wtedy nie będzie problemów z kontem, logowaniem sie itp. U siebie zrób to samo. Wówczas internet będziecie mogli mieć obaj; przez wspomniany przez Ciebie trójnik :)

Pozdrawiam, Kacper


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 12 maja 2007, o 20:24 
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 12 maja 2007, o 20:13
Posty: 4
Lokalizacja: LINCOLN
czesc. wiesz my mielismy podobny problem. umowa z ntl 12 mies, po 6 miesiacach zmienilismy adres, nie wiedzielismy ze w tym mieszkaniu(nowe flaty rok czasu jest BT) nie ma mozliwosci instalacji ntl. po rozmowie z pania z tej firmy dostalismy wezwanie do zaplaty 160 £ za reszte umowy. napisalismy list do nich ze nie bedziemy szukac mieszkania ,,pod nich,, i tylko tam gdzie jest linia ntl, jesli beda sie upierac to zalatwimy to inaczej i zglosimy sie do kogo trzeba. czekamy na odpowiedz. trzymajcie kciuki :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 12 maja 2007, o 21:12 
Początkujący użytkownik
Początkujący użytkownik

Rejestracja: 31 mar 2006, o 09:36
Posty: 25
Lokalizacja: Slough
U mnie to jeszcze inaczej :)

Mialam NTL na poprzednim mieszkaniu, i niestety nie moglam go zabrac ze soba.. Brak możliwości technicznych czy jaoś tak.. Nie ważne..
Po sprzet na stare mieszkanie nie przyjechali, na nowe też nie. Do tego obiecali przyslac rachunek konczący- niestety trzeba zaplacic do końca, bo umowa jest z człowiekiem a nie z adresem - a zamiast niego dostaje jakies reklamy z virgin.. Czyli adres mają..
Dzwoniłam do nich poraz trzeci żeby zabrali swój sprzęt, a tam nie dość że czekałam z pół godziny na połączenie z konsultantem, to jeszcze zaczeli mnie przełączać.. Przy siódmym zapytaniu czy nie mam nic przeciwko przełączenia do "odpowiedniej" osoby, odpowiedzialam Pani, że owszem mam i jeżeli to zrobi to się rozłączam, więc mnie przełączyłą a ja się rozłączyłam..
Na koniec żeby ich zmusić do działania skasowałam im Direct Debit na moim koncie.. A oni nic...

Mam więc bezużyteczny sprzęt - bo modem do kablówkowego kabla, i dekoder z kartą do telewizji.. Może kiedys sie upomną...


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 13 maja 2007, o 18:09 
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 12 maja 2007, o 20:13
Posty: 4
Lokalizacja: LINCOLN
pusqa trzymaj sprzet bo oni przyjda po to. a co do zaplaty to tez sie upomna. wysla ci fajny rachunek tak jak nam. to samo mielismy, rozmowy,rozmowy .... bez rezultatu. pamietaj ze mozesz udac sie z tym do odpowiedniej instytucji, bo zaplacisz ,,kare,, ,albo jak oni mowia pozostala czesc z umowy. sa sposoby na to zeby wygrac


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 14 maja 2007, o 14:53 
Początkujący użytkownik
Początkujący użytkownik

Rejestracja: 31 mar 2006, o 09:36
Posty: 25
Lokalizacja: Slough
Kare za to ze nie przysylają mi rachunku który chcę zaplacić?? Dostanę rachunek, to zapłacę, nie dostane, to nie mam czego płacić.. Może do nich zadzwonię znowu jak mi sie zachce.. A sprzęt spoko, trzymam :)

Kolejny sprzęt na internet mam skaja :) Też nie chodził, ale oni się grzecznie wynieśli z mojej linii BT nie obciążając mnie niczym :D


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 1 lip 2007, o 00:00 
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 30 cze 2007, o 22:59
Posty: 12
Lokalizacja: Harlow
Witam,

tez mam perypetie z NTL-em.

przeprowadzałem sie 2 razy.

1 raz- dzwonie do nich i podaje dane- adresy i takie tam pierdoly. Umowilem sie na wizyte montera.
Gosc przyjechal ciac prach i...internetu nie ma. Mowi ze za 15 min ma byc.
Należy też wspomnieć, zę chciał mnie naciągnąć na modem(oczywiście jest bezpłatny) bo mi mówi że jak adres zmieniam to musze zaplacic za nowy modem0 debil jeden. Ja ostro ze na umowie mam inaczej- za free jest!!
On mówi, że jedzie cos jeszcze w okolicy załatwic i wróci za kilkanascie minut. No ok.
czekam i nic- dzwonie do niego. kaze mi czekac jeszcze 15.
czekam- nic wiedz znow do niego dzwonie(juz mnie nerwa wzięła)
dzwonie i...tel niedostepny!!! I tak cały dzien. Znajomi wrocili z pracy i krzyczą z góry- NIE MAMY K**** INTERNETU.
No to gosc namieszał- dość, że mi nie podłączył to jeszcze znajomym spierdzilil.
Próbowałem sie dodzwonic do goscia cały wieczór i nic.
Nastepnego dnia od samego rana na infolinie dzwonie(do gościa znów bez rezultatu). Odbiera babka- ja podaje wszystkie info. A ona ze kolo poludnia ktoś przyjedzie. Ok. Czekam- podjezdza virgin media service.
Jakiś inny typek.
Pyta co i jak- ja wyjasniam i pytam gdzie tamten wczorajszy "fachowiec", a on ze za 15 min będzie.
Przyjezdza- ja go zjebałem na początek- głowe spuscił.
poszpekulowali coś i zaraz net był.
I bez problemow juz potem.


I znow zmieniłem adres.
Znalazlem mieszkanoe z fgniazdkiem NTL- sprawdziłem w necie czy jest sygnał. OK.
Dzwonie do nich i...a babka ze musze mieć NOWY 12-miesięczny kontrakt!!! Mysle powaliło babe i ostro- nic nie msze- na stronie internetowej pisze wyraznie ze jak zmienam adres to oni mi maja dostarczyc net za free i kontynuuje umowe.
A ona gdzie tak pisze, a ja że nie pamietam gdokładnie, ale tak jest na 100%.

Ona kazała zaczekać chwilke i zaraz mówi- ma Pan 2 możliwości wziąśc nowy 12 miesieczny kontrakt lub nowy 6 miesieczny kontrakt za 10 funtów:D(normalnie płaciłem 17,99)
To ja mówie ze biore nowy na 6 miechów ten po 10 funtów(mysle ze tylko 1 lb 3 pierwsze miesiace beda znizkowe, ale zawsze wyjdzie taniej i krócej bede związany)

ciach prach- tydzien czasu przyjezdza MONTER(nie pseudofachowiec)- nie daje mi nowego modemuu tylko coś wpisuje w pask URL i po 2 minutach mam internet!!!
Jeszcze kabel mi przedłużył bo na styk bym miał, a pasowało mi ze 2 metry więcej.
Bardzo miły i konkretny gość.

Podsumowując- z dostawą nsygnału nie ma zadnegp problemu- kase pobierają z konta- umowy nowej ZADNEJ nie podpisywałem- tylko telefonicznie załatwiałem(w sumie nie wiem czy jakbym nagle chciał rozwiazac umowe to czy mieli by podstawy mnie ukarac gdyż nic nie podpisałem)

Ogólnie jest ok. Ale powiem szczerze, że człowiek sie uczy na takich właśnie problemach- ŻYCIE :D


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Raj prezentow



Tanie bilety promowe






Redakcja portalu nie bierze odpowiedzialności za treść postów i ogłoszeń. Należą one do osób, które je zamieciły.

Informacje o Portalu  |  Napisali o nas  |  Partnerzy  |  Polecaj nas  |  Faq  |  Rss Współpraca  |  Reklama  |  Kontakt / Redakcja
© 2004 - 2024 www.GBritain.net - All Rights Reserved / Wszelkie prawa zastrzeżone |  
ISSN 1898-9241

Ciekawe portale europejskie: | eBelgia.com | eFrancja.com | eHiszpania.com | eHolandia.com | eNiemcy.com | eSzkocja.com | eLondyn.com | Madryt.net |
Sklepy RAJ PREZENTÓW: | Sklep1.RajPrezentow.pl | Sklep2.RajPrezentow.pl | Sklep3.RajPrezentow.pl | Sklep DRAPACZKI: | Drapaczki.pl |
IDEALNE STRONY - Strony internetowe i sklepy: | IdealneStrony.pl |