| Home Forum Classifieds Gallery Chat room Articles Download Recommend Advertise About Us Contact
GBritain.net - forum - Londyn, Anglia, Szkocja, Wielka Brytania
Dzisiaj jest 27 kwie 2024, o 16:34

Strefa czasowa UTC+1godz.


NA NASZYM PORTALU MOŻNA PISAĆ BEZ KONIECZNOŚCI REJESTROWANIA SIĘ - ZAPRASZAMY.

 



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 22 mar 2006, o 11:31 
Witam, planujemy z chłopakiem wyjazd do Anglii na początek pażdziernika, ja jestem grafikiem komputerowym a on przedstawicielem handlowym w międzynarodowej korporacji...na początek chcemy znaleźć jakąkolwiek pracę, zeby się jakoś zaczepić, a póżniej może coś w zawodzie poszukamy...zastanawiam się jak załatwić mieszkanie-na miejscu przenocować kilka nocy w jakimś hotelu,jeśli tak to czy w ciągu kilku dni uda nam się coś znaleźć?...czy szukać mieszkania z Polski np. przez internet? Planujemy dłuższy wyjazd... na razie na kilka lat.Nie mamy tam rzadnych znajomych i rodziny, nikogo kto doradziłby nam gdzie na początek się udać...do miasta jak np. York czy mniejszego...?Będę wdzięczna za podpowiedzi :-) pozdr.Marta


Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  

Asystent reklamowy

 Tytuł: Linki sponsorowane:                                        Napisane:   dziś

Asystent forum



 

Dołączył(a): 12 paź 2004
11:30 am
Posty: 1000
Lokalizacja: Anglia - Szkocja - Irlandia - Polska

Góra
 Tytuł:
Post: 22 mar 2006, o 13:53 
Mam taki sam problem.......jade za miesiac, szukam pokoju przez
i-net......problem jest taki ze za bardzo nie chca wynajmowac osobom
ktore w ciagu kilku tyg. moga sie wyprowadzic np. z tego powodu, ze
znalazly gdzies indziej prace...... najlepiej u kogos znajomego o ile
ma sie takowego.......jezeli nie....hm...... sama siedze i szukam.....


Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 22 mar 2006, o 16:52 
Zasłużony użytkownik
Zasłużony użytkownik

Rejestracja: 15 sty 2006, o 12:50
Posty: 131
Lokalizacja: GB