| Home Forum Classifieds Gallery Chat room Articles Download Recommend Advertise About Us Contact
GBritain.net - forum - Londyn, Anglia, Szkocja, Wielka Brytania
Dzisiaj jest 29 kwie 2024, o 04:31

Strefa czasowa UTC+1godz.


NA NASZYM PORTALU MOŻNA PISAĆ BEZ KONIECZNOŚCI REJESTROWANIA SIĘ - ZAPRASZAMY.

 



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
Post: 30 kwie 2007, o 19:48 
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 30 kwie 2007, o 19:45
Posty: 4
Witam,
Od środy nie mamy w domu gazu, tzn. boiler sie popsuł ( w kuchence na szczęśie jest gaz). Zgłosiliśmy sprawę właściecielowi agencji, w której wynajmujemy dom i do tej pory "nic". Tzn. był ktoś w sobote i stwierdził, że to coś wielkiego i on nie może bez konsultacji z lanlordem tego zrobić. W piątek dzwoniliśmy do departamentu i trochę naskarżyliśmy na tą agencję ponieważ to nie pierwszy problem jaki mamy z tym domem. Właścieciel trochę się wystraszył ale jak widać mało bo do dziś jesteśmy bez ciepłej wody. Rano powiedział, że ktoś przyjdzie wieczorem ale jakiś czas temu dzwoniliśmy do inżynierów którzy byli w sobote i oni nic nie widzą o tym, że dziś mają coś naprawiać u nas Pomóżcie co robić?? Czy możemy starać się o jakieś odszkodowanie??
P.S. Przed chwilą dzwoniłam jeszcze raz do inżynierów i powiedzieli, że dopiero koło środy to mogą zrobić :(((
Pomocy!!!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  

Asystent reklamowy

 Tytuł: Linki sponsorowane:                                        Napisane:   dziś

Asystent forum



 

Dołączył(a): 12 paź 2004
11:30 am
Posty: 1000
Lokalizacja: Anglia - Szkocja - Irlandia - Polska

Góra
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2007, o 19:53 
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2005, o 16:47
Posty: 4165
Lokalizacja: Na PW prosze pisac tylko w sprawach zwiazanych z dzialaniem forum !
Powiedz agencji ,ze wynajmiesz kogos sama na jego koszt masz takie prawo. Masz tez prawo wyniesc sie do hotelu na ten czas i przedstawic mu rachunek.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 30 kwie 2007, o 19:55 
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 30 kwie 2007, o 19:45
Posty: 4
Dzięki za odpowiedź ale czy napewno mamy takie prawo?? My naprawdę mamy dość zimna a facet nie reaguje :( Nie wiemy co robić...


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2007, o 20:20 
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2005, o 16:47
Posty: 4165
Lokalizacja: Na PW prosze pisac tylko w sprawach zwiazanych z dzialaniem forum !
Tak napewno mozesz tak zrobic -zadzwon i powiedz mu,ze tak zrobisz zobaczysz jego reakcje .Mozesz rowniez - jeżeli masz trudności z wyegzekwowaniem warunków umowy takich jak np. naprawy jakie właściciel zobowiązał się dokonać powinieneś się skonsultować z najbliższym doświadczonym doradca Citizens Advice Bureau. http://www.citizensadvice.org.uk/index/getadvice


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 30 kwie 2007, o 21:26 
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 30 kwie 2007, o 19:45
Posty: 4
Dzwoniliśmy do Housing Department z City Council i osoba ostrzegła właściciela agencji bo później nakrzyczał na nas :( I wyczytaliśmy na stronie City Council, że teraz on ma 28 dni na naprawę i obawiamy się że będzie właśnie z tego powodu zwlekał. Nie znamy swoich praw i nawet nie wiemy gdzie je możemy znaleźć. Mieliśmy do 28 kwietnia zapłacić za dom (mamy na to 5 dni) ale czekamy na naprawę. Chcemy jutro pójść do agencji i jakoś go nastraszyć. Wiesz może czy możemy się ubiegać o jakąś rekompensatę? Jak tak to gdzie możemy znaleźć takie przepisy?
Dzięki wielkie za wcześniejsze odpowiedzi i czekamy na więcej informacji!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2007, o 21:51 
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2005, o 16:47
Posty: 4165
Lokalizacja: Na PW prosze pisac tylko w sprawach zwiazanych z dzialaniem forum !
Musisz sprawdzic umowe z agencja co ona mowi o tym.

Cytuj:
responsibility for all repairs
depends mainly on the terms of the agreement.


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2007, o 21:56 przez Eliss, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 30 kwie 2007, o 21:53 
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik

Rejestracja: 30 kwie 2007, o 19:45
Posty: 4
Umowa mówi dużo ale jeśli my czegoś nie zrobimy lub nie zapłacimy ale nie ma słowa o tym jakie my mamy prawa jeśli właśnie są problemy z naprawą :(


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Raj prezentow



Tanie bilety promowe



cron



Redakcja portalu nie bierze odpowiedzialności za treść postów i ogłoszeń. Należą one do osób, które je zamieciły.

Informacje o Portalu  |  Napisali o nas  |  Partnerzy  |  Polecaj nas  |  Faq  |  Rss Współpraca  |  Reklama  |  Kontakt / Redakcja
© 2004 - 2024 www.GBritain.net - All Rights Reserved / Wszelkie prawa zastrzeżone |  
ISSN 1898-9241

Ciekawe portale europejskie: | eBelgia.com | eFrancja.com | eHiszpania.com | eHolandia.com | eNiemcy.com | eSzkocja.com | eLondyn.com | Madryt.net |
Sklepy RAJ PREZENTÓW: | Sklep1.RajPrezentow.pl | Sklep2.RajPrezentow.pl | Sklep3.RajPrezentow.pl | Sklep DRAPACZKI: | Drapaczki.pl |
IDEALNE STRONY - Strony internetowe i sklepy: | IdealneStrony.pl |