Rodacy
Temat wielokrotnie wałkowany, różne propozycje i dalej nic nie rozumiem. Dla takich jak OldMan

trzeba pisać językiem prostym. Oto moje wymagania:
1. docieram do swojego miejsca zatrudnienia (Anglia) i przy pomocy Pracodawcy i boskiej oczywiście zakładam konto w banku. Moje wymagania od Banku:
a) karta płatnicza (niekoniecznie)
b) obsługa przez internet (koniecznie)
2. pierwsze krwawo zarobione pieniądze lądują na moim koncie w angielskim banku.
3. poprzez internet, z zacisza mojego apartamentu w miejscu zatrudnienia, zarządzam swoimi pieniędzmi:
a) reguluję różne opłaty na terenie UK,
b) dokonuję internetowego przelewu pewnej kwoty pieniędzy na konto BPH SEZAM w Polsce (znając tzw. SHIFT polskiego banku)
c) dokonuję zakupów za pomocą karty płatniczej np. VISA na terenie USA
To wszystko mogę teraz robić za pomocą swojego komputera w zacofanej Polsce będąc klientem BPH SEZAM. Jaki problem jest robić to samo będąc klientem (posiadając konto) banku angielskiego. Może nie ma takiego problemu

Może ja go wymysliłem czytając pytania skołowanych Rodaków

Pomóżcie proszę
